今日阿太終於都頂唔住,佢叫我幫佢拆埋d釘,只要不看裡面就可以,嘿嘿,我一早都話d人係亂入信封,係又入唔係又入,等我一日到黑都掛住拆信封,一張普通meme都入,又亂用信封,明明係普通野走去用confid,明明係confid又入左普通信封,唉,不過自己人都話唔聽試問又點去話人呢?你話佢仲入多幾個信封,你話激唔激氣?政府都叫你d人環保啦,又有無膠袋日啦,你仲去入咁多袋e家你好得閒咩?不過強哥話佢地真係好得閒,阿太話叫我唔好睇入面d野,我話我拆左就自然會偷睇架啦,佢都冇野話我。