這兩天我的電腦不知怎的,一開機還未到window畫面就自動關機,總之就是Boot極都Boot唔到機,後來我走去問知識+,台灣那邊答,可能是主機板電容爆漿(電容膨脹) ,或是power故障,大佬,咩叫電容膨脹呀?通貨膨脹我都仲理解得到啫,電容膨脹?咩呢架?好彩今晚開到機,不過開機果陣我都仲心驚驚。