今日同JAN,,WOODY去睇死亡筆記!'
L好得意呀!
哈哈...WOODY嚇親人xDDD
睇完之後4點半..去左置樂食野...
凍到我仆街=0=..哈哈...將JAN果D野食切開哂再撈埋xP
跟住又幫WOODY勁落D辣椒油,,
之後行返去吉島,,,,行到6點幾..WOODY急-0-仲要死撐*
送佢地去搭車..就返屋企啦!
返到屋企打俾陳叉...問佢覺得好唔好睇-.-佢話好悶喎
乜死亡筆記真係唔好睇咩
呵呵呵````````但係我覺得好睇囉 L真係好得意呀..哈!
仲有第二集呢!11月呀!快D啦=3=
|