| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 7 月 6 日 星期一 |
| 2009-07-06 |
分類: 未分類 |
6-7-09
前日去左紅館睇
棒棒堂亞洲首場演唱會
"我是傳奇"
同kaka一齊睇
我超愛kaka
因為kaka help我買
最愛!! >3<
超好睇
佢地個個都超帥!!
好耐都冇講過一個話題..
畢業....
唔覺又已經初中就過完!!
或許大家會把呢D記憶
忘記
可是大家係呢年相處
有D開心也有D唔開心
但希望3C班同學
好好記住呢一年!!
或許人們的忘記
因為要記很多事情
而忘了很多回憶
回憶
對一些人來說一D也不稀罕
但對我們是一種
可以令人回味過去
亦有些人因為
想要回到過去
而去尋找
可能你會覺得這行為
很傻,老土
怎麼會有人去做
但這樣對他們而言
是一種快樂
也是一種樂趣
當你也能享受
這種感覺的時候
你便會明白
---------------------------------------------------------------------------------------------
无论我身在何处你都在我身边
深信你是我的守护天使落入凡间
当爱变成习惯你却已经不在
犯错的到底是谁
我们都太傻
纯真的爱却在受罚
开门的瞬间期待的扑闹
却只剩下一阵酸楚无奈的苦笑
|
| 發表時間:2009-07-06 02:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝謝你cm`但.....你是...誰?? Posted at 2009-07-06 02:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|