早前打過一篇blog..關於我地唔可以麻怨我地GE父母..
不過..係到我要作出另一樣的補充..就係凡事都總有例外..
我阿娘就係其中一人..每當佢做錯任何一任事..佢都可以舉一反三..
即使全世界任何人都覺得係佢做錯GE事..佢都係唔會認..
而且仲會用另一種好差劣GE方式將佢所犯GE錯誤推到去其他人身上.......
世上的只有我阿娘口中的才是對..?? 不管事實係佢所犯的錯..
但係佢控制左財政大權..我可以點..每一次佢有野唔岩..
我指出佢GE錯處..佢只會扮晒咩都唔知..咩都無遇過咁GE樣..
而且佢會+多句.."得na..唔洗講na..今個星期零用錢唔洗問我na..你一有錢就衰"
聽到GE時候..我可以比咩反應佢..而家明明唔係我唔岩bo..係佢錯..
點解佢可以咁..家下係你做錯丫ma..做錯咪認囉..認句錯真係咁難咩..
點解你要用盡一齊歪理去為自己GE錯而兜圈 ? 而且每次嘈完..到我唔出聲果陣..
佢就會懶係岩咁樣去鬧我..即使扯開晒話題..用盡佢GE歪理..佢都繼續鬧..
唔需要理會岩定唔岩..係咪都鬧我..覺得自己真係好岩咁..咩事先而家..
點解你可以做到咁..身為人地阿媽..唔係更應該以身作則..有錯要認咩??
老師講GE勇於認錯都係呃人GE..只要你有權..你所講GE就係岩..唔洗講道理..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
同佢嘈完..每次都只可以攬住個枕頭喊..有人可能話.."下..你喊?"
無錯..我係喊呀..好大壓力..每一次嘈完..佢都要好似岩晒咁繼續鬧..繼續煩我..
我可以點呀..阿爸明知係佢錯..但係又唔想同老婆嘈交..所以佢選擇左唔理..
果陣GE我真係好無助..佢只係會叫我檢討..跟住繼續鬧..即使係我打緊呢篇Blog果陣..
佢依然係我身邊不停咁樣講..係咁鬧..不停咁鬧..我真係唔知我可以做d乜囉..
家下明明係佢錯..我無錯過囉..點解佢要咁樣去做..
當我走到入房果陣..望住個房窗..我就有一種好想跳落去沖動..
我唔怕高..但我竟然怕死..應該話..我唔甘心咁樣就死左..我有太多野未做..
但係..我想係好想就咁跳落去..一了百了..唔係咩?? 一直攬住個枕頭諗...
我可以點做..佢一直都唔肯改..或者佢跟本覺得無錯所以無必要要去改...我可以點姐..
而家打緊呢篇Blog..我選擇左帶上耳機..播歌播到最大聲..以求可以聽唔到佢講GE任何野..
因為我知道佢係唔會停..直到我死為止..所以我選擇左唔去聽..佢知我聽唔到..
佢都會繼續鬧..仲會係到指手指腳..同我阿爸係到講係我錯..問我阿爸咁鬧佢有無道理..
我阿爸可以點答佢姐.."!!
我真係好辛苦..我唔知以我GE忍耐力可以忍到佢幾耐....
|