bob_0701
暱稱: `區生™ / `b0b™
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
好友名單
-**San﹏"
-**Vet﹏"
-**may2﹏"
-**Nata﹏"
-**siu婷﹏"
Man. (CheongFang)
-**Wing﹏"
-**惠x3﹏"
-**LMI﹏"
-**siu2﹏"
-**Cheng﹏"
`ゞ聰. ³﹡. (l0v3_b2)
-**Bear﹏"
-**小儀﹏"
x (seng886)
-**大儀﹏"
Ke!.3. (ChOcOlAtE_K)
-**巨鯨﹏"
Sukie (sukie519546)
-**Smartlove﹏"
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 450
今日人氣: 1
累積人氣: 3597
2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


無奈? 疲累? 分類: 未分類

25 ~ 26 的聯旅camp..

第2旅 第4旅 第15旅 第22旅 第23旅 所合辦的5旅聯camp..

我成為左公作人員之一..但經過今次之後..以後都唔好搵我..

比我GE感覺只有無奈..物資is ok~天公地道..搬咪搬..大咩所謂..

但係竟然有某D旅部入面GE某D人..做行政就大晒..搬少少野係到發脾氣?

唔該睇下第2旅周羽池啦..佢咪一樣做行政..行政佢做幾多野..物資佢都落手落腳去做啦..

你地呢..一次會都無開過學人做乜交叉行政呀..家下叫你拎一兩袋野上去會死呀?

大家去同一個camp..幫下手係咪要分得清楚呀?如果係咁話..你地不如唔好去camp啦..

火..

物資終於上晒山..發覺物資果班已經死晒lu..

然後佢地就開始佢地GE營地建設..終於有休息的時候了..破冰遊戲..都唔破冰GE~~

玩完之後結果佢地應該識唔到D咩人嫁na~~只係識到同隊果D囉..

夜晚就BBQ係晚餐..但係我係領袖同工作人員果枱係無咩點食過野..1隻燒焦食翼..+ 1粒燒焦魚旦

食得最多都係小俊果枱..食左1塊半牛..跟住果餐就無野落肚..我只可以話無奈..

就係果一塊牛之後..就去左準備camp fire..個場..又無奈了..變左足球場咁GE樣..

全部都係草..D草GE高度係高過一個臘筆小生 = ='' 跟住梗係除草啦..兩隻手都比晒佢..損晒..

camp fire~ 喉嚨都比埋佢..=口=''

番到去..搵人要跟領袖去買水..無人舉手..唯有.....去了..另外黎明都一齊去..

選擇無錯GE..去到黑沙買水..我順便買左個豬排飽食..果一個..就係我晚餐..

番到去..差唔多所有人都沖晒涼..我都終於有機會去沖涼啦下..

原來係九澳睇到流星都唔係咁難嫁bo..就訓左係到一陣..就已經見到3粒..

跟住就第4旅成班係到吹水..吹左成晚..不過好似有D人唔係到..小俊就去左訓教..

去到接近清晨..唔得na..我要訓教..咁就訓左一個半鐘..唔知有無呢..

起左身之後..就立即去左沖涼..真的爽..沖完涼舒服晒..佢地起身梳洗後就食早餐..

我地早餐得果幾舊他媽的蛋糕..真係想餓春死人 = ='' 兩餐都無啖好食..

然後佢地就玩團體遊戲..我同賀x3 就幫Jeni手..毒蛇欄草..(即係磨pet pet) =]

國華同Jeni一路睇一路玩..變態..不過睇住佢地玩..真係幾好笑..

活動終於完晒na..佢地開始去煮佢地GE午餐..領袖+工作人員等小熊貓..

落左去一陣睇佢地煮..係Mareia果枱食左少少獅子狗果D野..每枱試少少..wa = ='' 百感交集

上番去等食..訓左一陣..起身竟然同我講無野食..但係其他人食緊小熊貓..FK..

原來有旅部報錯人數囉"!!! 15果D呀..搞到有個15 GE食左我果份..搞到我無得食..

講真..真係好唔Guer囉..人地報錯有得食..我無? 最後叫下面果D人睇下有咩"未食晒"拎上黎..

垃圾筒呀? 我話唔食..Jeni迫我食..結果咪中招囉..胃痛..Shit = =''

經調查後..知道我食果碟野係由幾碟餸混埋一齊..妖..真係火到爆囉..仆街..唔Guer呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

仲要跟車番總會汁野..汁完..得啦..死左na~~

番到屋企6點幾..沖左個涼..立即入房開結充電..岩岩先起身..訓左18個鐘..都仲係好眼訓..

總之我而家好唔爽..好唔Guer..好唔掂當..

Comment" plz

 



2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


2009-08-24 分類: 未分類

8月23日

久遺了的集會..上一個星期..同香港童軍的聯合集會..

因沒有興趣的關係..所以已經無番去了..

今個星期集會轉至駿菁的二樓進行,,那有舒適的冷氣提供 =]

如果下星期集會繼續係果到都真係唔錯GE..雖說地方細了一點..

整個集會也沒有什麼特別..各人也背負著各人應負的責任..

而標準章的那群卻要進行地圖跟指南針運用的考核..

佢地話考GE內容係領袖們未教過..因此對這方面有點不滿..

而領袖們也好像對此事而感到困惑..結果佢地都要照考..即教即考..

高標的那群..則教新人那8大繩結..其實我對而家旅部的分階段感到煩亂..= ='

賀x3亦找到了大會操的人選了..唱歌的也找到了..

接近尾聲的時候..小俊回來了..久遺了的小俊 =] 他說..韓國的飯令他不好受..

放集會..5人 + HK婷 + Leon 去左 (廣潮福 ?) 食野..可能係食飯時間..

飯枱的位置真難找到..結果也分枱..幸好就是鄰邊的那一張..味道一般..

食完野..同leon + HK婷 去裕華遊界..打左陣機..leon果個死樣我太不喜歡了..令我討厭

然後後車回家..經過佳景..去左ling場睇左陣..有比賽打..分數太高了吧..''

回家了..晚上..繼續我的 「機械夢情人」..連續看了幾個晚上..

海狗介紹睇的一套日劇..煲左幾晚..睇到最尾果集..真係太感人na..

愛 ~ 是會讓奇蹟出現的,維繫愛,最重要的是有一顆為對方著想的心

一個機械人的故事..太美妙動人了..雖然故事內容純屬虛構..但也太扣人心弦了吧..

大家有時間也不妨去睇下..11集姐..10個鐘睇得晒嫁na..=]