25 ~ 26 的聯旅camp..
第2旅 第4旅 第15旅 第22旅 第23旅 所合辦的5旅聯camp..
我成為左公作人員之一..但經過今次之後..以後都唔好搵我..
比我GE感覺只有無奈..物資is ok~天公地道..搬咪搬..大咩所謂..
但係竟然有某D旅部入面GE某D人..做行政就大晒..搬少少野係到發脾氣?
唔該睇下第2旅周羽池啦..佢咪一樣做行政..行政佢做幾多野..物資佢都落手落腳去做啦..
你地呢..一次會都無開過學人做乜交叉行政呀..家下叫你拎一兩袋野上去會死呀?
大家去同一個camp..幫下手係咪要分得清楚呀?如果係咁話..你地不如唔好去camp啦..
火..
物資終於上晒山..發覺物資果班已經死晒lu..
然後佢地就開始佢地GE營地建設..終於有休息的時候了..破冰遊戲..都唔破冰GE~~
玩完之後結果佢地應該識唔到D咩人嫁na~~只係識到同隊果D囉..
夜晚就BBQ係晚餐..但係我係領袖同工作人員果枱係無咩點食過野..1隻燒焦食翼..+ 1粒燒焦魚旦
食得最多都係小俊果枱..食左1塊半牛..跟住果餐就無野落肚..我只可以話無奈..
就係果一塊牛之後..就去左準備camp fire..個場..又無奈了..變左足球場咁GE樣..
全部都係草..D草GE高度係高過一個臘筆小生 = ='' 跟住梗係除草啦..兩隻手都比晒佢..損晒..
camp fire~ 喉嚨都比埋佢..=口=''
番到去..搵人要跟領袖去買水..無人舉手..唯有.....去了..另外黎明都一齊去..
選擇無錯GE..去到黑沙買水..我順便買左個豬排飽食..果一個..就係我晚餐..
番到去..差唔多所有人都沖晒涼..我都終於有機會去沖涼啦下..
原來係九澳睇到流星都唔係咁難嫁bo..就訓左係到一陣..就已經見到3粒..
跟住就第4旅成班係到吹水..吹左成晚..不過好似有D人唔係到..小俊就去左訓教..
去到接近清晨..唔得na..我要訓教..咁就訓左一個半鐘..唔知有無呢..
起左身之後..就立即去左沖涼..真的爽..沖完涼舒服晒..佢地起身梳洗後就食早餐..
我地早餐得果幾舊他媽的蛋糕..真係想餓春死人 = ='' 兩餐都無啖好食..
然後佢地就玩團體遊戲..我同賀x3 就幫Jeni手..毒蛇欄草..(即係磨pet pet) =]
國華同Jeni一路睇一路玩..變態..不過睇住佢地玩..真係幾好笑..
活動終於完晒na..佢地開始去煮佢地GE午餐..領袖+工作人員等小熊貓..
落左去一陣睇佢地煮..係Mareia果枱食左少少獅子狗果D野..每枱試少少..wa = ='' 百感交集
上番去等食..訓左一陣..起身竟然同我講無野食..但係其他人食緊小熊貓..FK..
原來有旅部報錯人數囉"!!! 15果D呀..搞到有個15 GE食左我果份..搞到我無得食..
講真..真係好唔Guer囉..人地報錯有得食..我無? 最後叫下面果D人睇下有咩"未食晒"拎上黎..
垃圾筒呀? 我話唔食..Jeni迫我食..結果咪中招囉..胃痛..Shit = =''
經調查後..知道我食果碟野係由幾碟餸混埋一齊..妖..真係火到爆囉..仆街..唔Guer呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲要跟車番總會汁野..汁完..得啦..死左na~~
番到屋企6點幾..沖左個涼..立即入房開結充電..岩岩先起身..訓左18個鐘..都仲係好眼訓..
總之我而家好唔爽..好唔Guer..好唔掂當..
Comment" plz
|