2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


我是一個不會明白人的人-v-

今朝早又要6點半起身啦

一朝早番學=3=

番番下學落大雨

落湯雞了XDDDD

番到去冇佯特別事發生

不過今天又找會了很多種feel

有我努力上堂的feel

討厭的feel

浮虛的feel

之後放學食左雪榚=v=

要增肥的==v"

但怕增左停不了/3\...

食完雪榚見今朝落雨所以5想去訓練了

之後送人搭車

見到個師兄個師兄叫我去所以去了==

渣渣淋番龜換左3

之後行行下推對防火門

有個死肥婆又想開門

佢爆粗話我嚇9佢==

我沒時間5同佢串

之後搭車去

去到跑2個圈

 胃痛==

之後練鉛球--v

終於有進步了

9.8x米好似

不過離目標13米差好多

我會堅持下去的--v"

累ZzZzzZ

 

 

刊登時間:2007-04-23 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bobbobho123
暱稱: 豪〝
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XG了
大考快到....
樣衰  -/\-
無lag了-0-
無雙譜XD
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容