2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


終於放假了XDD

琴日本來寫左一篇日記的==

但係無啦啦hand q左機

冇曬moon重寫

---------------

今朝鬧鍾搞左7點3起身

但係點知我懶訓7點半先起左身

之後洗頭換3

打埋電話比人出來食早餐

有2個可惡的人遲大到=3=

一個冇到.....

雖然我都差dd遲到

食早餐飲涷檸茶搞到我肚痛的--

之後遲到返左學==

我聽5明上堂講咩

個濕鳩ㄚsir冇啦啦罰左我一個小息==

之後上中文堂

之後放學

冇去到AIA的==

之後回家同人傾左一陣msm

跟住好悶好悶好悶-3-

之後去左打機

之後打完機冇野做

跑返來屋企

跑到想嘔==

明天約了人去游水的

希望去得成∼∼!

同埋學識游

堅持第4天

堅持下去

過去既壞事就當發左一場夢吧!

 

刊登時間:2007-04-21 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bobbobho123
暱稱: 豪〝
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XG了
大考快到....
樣衰  -/\-
無lag了-0-
無雙譜XD
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容