波波的小blog blog

2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


又喜又悲 不安 分類: 未分類

今日又開心,又唔開心∼∼!心情好亂

首先同大家分享d唔開心既事先啦∼(講到好似好開心咁=0=”)

今日我有個同學。佢無啦啦攞左我個水樽,一野拋左上去風扇到,一彈,彈左唔知邊到。

我都算啦.佢仲要攞多一次,呢次仲要掟人...

好..我忍你,佢仲要攞多次黎掟人。

最後,我一野將個水樽掟落地下。完滿咁解決左呢件事。

我都未見過d人咁衰嫁,一而再,再而三咁攞人d野黎掟。

開心既就係開左自己既blog...講完






訪客留言 (返回 bobby9689 的日誌)


§天才→樂§ 於 2007-09-15 09:20 PM 發表:
嘻嘻∼∼thxthx
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



康 於 2007-09-15 11:38 AM 發表:
哈哈,恭喜你開左個blog呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]