妖~我一上msm.....我呀哥就起度嘈...嘈到天花板都跌...
起msm...我一改阻名...個個都g我係邊個..除左某 d人(see hotmail)...無奈中﹥v ﹤~
係KKSY度我終於追到陳林鳴 la........用阻2/3日時間.> <"
http://kksy.e.forumable.net/tc/index.php同我p