看似沒改變,其實不知不覺間--慢慢成長起來∼ 嗯~ 今日星期五喇>//<!! 第一個小息我喇、肥婆喇仲有菇頭, 係到傾DORIMI XP 呵呵~~ 好令人懷念呢` 傾起黎就好似琴日睇過咁=] 嗯~ T同K又買左書喇~ 呵!! 有DD衝動想買加` 不過呢` 好彩冇帶$$姐` 我早知我會咁加喇` SO~~唔帶$$番學XD 聽日去睇個個opinning` 都OK嘅~ 去完番黎同呀妹去元朗睇野` 星期日又要去做圖書館做Flash` 唉~ 差唔多要交喇` 仲有兩個星期炸` 唔做就趕唔到加喇~