今日12左右陪呀妹去交收-0- 之後又去左元朗~ 睇下有咩書, =3=冇新,SO就去左千色行喇` 又冇咩好行, 就去左CD鋪睇野喇` 呵!! 我叫呀妹買左AVATAR呀>//< 加左20蚊買埋poster` 不過係普通DVD炸, 因為唔肯定computer係味有籃光, SO,買左DVD XP 嗯~ 影左D相` post上黎先~