| |
累~累~累~
唉~
今日聽左倘講座,
係關於選科加`
我諗我會簡組合科學(BIO+CHAM)同旅遊XP
因為我覺係我嘅興趣,
而且可以出去參觀XP
嗯`
SinYi借左本書比我睇,
我諗我星期五先比番佢,
因為我冇物心情睇-3-
呵`
合奏個到都OK喇`
吹School Somg =0=!!
好容易,
不過好悶{汗`
仲要對住分譜成個月呀T^T
=========================================
好想同你講!!
你好煩呀!!
走開喇你`成班女仔得你一個男仔,
我地想傾D私隱嘅野都傾唔到囉!!
請你以後唔好再過黎喇!!!
|
|