今日係星期二, 第一堂就係PE喇=0=" 累喇` 之後又係BIO, 可以話OK喇` 不過一樣好想訓囉` ENG… 簡直係攞人小命 好彩有半堂冇講書, 做TSA XP OK好做喇~~ 嗯` 最近又睇緊本書喇` 係靈希作加>X< 又要準備好多紙布喇T^T 宜家睇到個到已經好…… 唉~ 不懂講呢` 嗯` 星期六去唱K呢` 唱埋呢次下次就要等到考試後喇` 下星期六就去Keroro home整野食=//= 不過唔係咖哩呀!! 係甜品XD