呼~ 因為星期二早退, SO要追番D功課{汗` 一番到學校就狂問人借野呢…{心照喇~ 嗯~ 話咁快就星期四喇` 聽日就要廚神比賽喇>//<!! 第一次參加` 好緊張呀=//=!! 呵呵!! 帶相機先XP 影好多好多相呀~~ 呵~ 等明天我post D相喇~ 唔想做Flash囉~ 又要donw過個Flash .V. 唔想因為donw而donw機囉…