今日1:30出左去香港公園, 睇展覽… 比我想像中靚>//< 可惜,又冇帶相機喇T^T SO, 我全程痴住Lam Lam =] 呵呵!!! 有機會想同keroro佢地去, 一齊出去玩下… 可惜, 要幾時先可以一齊出去呢?!…