今日9點-10:30要番學補數, 好眼訓呀 都唔知呀SIR點book時間嘅, 隔離C班遲我地勁多先開始囉` 搞到個個上堂好似死死下咁… 終於到10:30喇` 去左商場買YES!=3=!! 番左home食左一個公仔面, 就訓左喇` 訓到2點… 開左電腦玩左陣, 之後就沖涼, 沖完出黎就煮左個公仔面, 入身房一邊睇櫻蘭一邊睇面=////= 好嘆呀~~ 櫻蘭入面最仲2就係個對twins>//<!! 尤其係光呀!!!! 聽日就溫數學>X< 溫完就睇埋櫻蘭佢XP