聽日就要番學喇~ 放假放太奈都悶喇=] 番下學,聽下書, 面對下Dtest都唔錯加XD 咁又識多左野喇` 今日係home睇左一日書, 睇《夜之屋》, 睇得一半炸=3=" 我睇書好慢… 要改下先得喇>X<!! 之後又做左D英文練習, 做完好似冇做咁… 冇feeling… 數學琴日做左D喇` 不過都係個句-----冇feeling, 好似冇溫過咁… 呵呵!! 頭先青蛙話會教我ENG同數學呀>//<!! 聽日就開始搵佢教下我先XP 為考試作準備>X<!!