今個月又冇$$喇T^T 琴日買左"柯南"電影版DVD, 79蚊呀T^T 今日睇左喇` OK喇~ 唔算好悶` 呀!! 琴日又KO's兩本書喇>X<!! 《好鬼浪漫》2-3本, 真係好鬼好睇加>X<!! 可惜呀` 方一唔做鬼王=3=!! 本來係睇佢點成為鬼王加ma` 點知就… 為女死為女亡呀~~ 好唔捨得呢本書完呀!! 因為呢個故事陪左我四年喇>X<!! 有感情加ma` 本人大推薦呢本書比仲2睇書嘅人睇=/////=