今日番左學校補課>X< 約左SinYi同肥婆!!! 我地11點-12點!! 點知肥婆個個topic搞極都唔OK=0=" 改呀改呀~~ 改到2點… 冇得食lunch, 變左做下午茶{汗… 之後就同肥婆去左銀座 行左陣… 之後就番左home喇` 嗯~~ 最近仲2左聽Rock And Roll>X<!! 又係唔知做咩事XD 呵呵!! 好喇` 又要加油做功課喇;)