| |

今日放左學~
呀爺個FD黎左我地到!!
探我地!!
睇到佢個樣,
好懷念呀爺仲係到個時~
細細個去佢地玩象棋@@
不過,
今日睇到佢咁,
我個心有D心酸~
耳又聾左,又要住老人園…
伯伯去左個時,
我問呀媽:伯伯D仔女呢?
呀媽話伯伯個女擺底伯伯係老人園就移民去左加拿大.V.
好衰囉!!!
就咁就走左去加拿大.V.
佢有冇諗過伯伯D生活加!!!
如果到時呀媽呀爸老左,
我唔會咁做>口<
冇可能掉下兩長係老人園!!!
前排睇到D私營老人園暴力對待老大家~
好心酸囉!!
老人家係後生個時為左建設而家嘅社會,
付出左好多!!
到左佢地老左喇~
D後生就嘅覺佢地好煩,係社會寄生蟲T^T
冇理由咁對佢地加ma!!!
我知,
人老左就會煩!!
但係佢地煩我地都叫做有個精神寄託呀!!
突然有一日,
聽唔到佢地把,
你會覺得點??
耳根清靜??定係唔習慣呀??
|
|