Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
徐君` (shark_ccw)
✣『文』
✣『燈神』
✣『雅媛』
☆神×手★ (Reborn1234)
✣『summer』
大壞蛋;) (big_bad_egg)
✣『賢』
✣『素M』
✣『曉婷』
✣『呀彬』
✣『無聊寶』
✣『小空』
✣『小珊』
✣『姜姜』
紫君靈 (TangTina)
✣『彤』
✣『占』
L0k (carlolok)
✣『黑貓』

老人家!!
 


今日放左學~
呀爺個FD黎左我地到!!
探我地!!
睇到佢個樣,
好懷念呀爺仲係到個時~
細細個去佢地玩象棋@@
不過,
今日睇到佢咁,
我個心有D心酸~
耳又聾左,又要住老人園…
伯伯去左個時,
我問呀媽:伯伯D仔女呢?
呀媽話伯伯個女擺底伯伯係老人園就移民去左加拿大.V.
好衰囉!!!
就咁就走左去加拿大.V.
佢有冇諗過伯伯D生活加!!!
如果到時呀媽呀爸老左,
我唔會咁做>口<
冇可能掉下兩長係老人園!!!
前排睇到D私營老人園暴力對待老大家~
好心酸囉!!
老人家係後生個時為左建設而家嘅社會,
付出左好多!!
到左佢地老左喇~
D後生就嘅覺佢地好煩,係社會寄生蟲T^T
冇理由咁對佢地加ma!!!
我知,
人老左就會煩!!
但係佢地煩我地都叫做有個精神寄託呀!!
突然有一日,
聽唔到佢地把,
你會覺得點??
耳根清靜??定係唔習慣呀??

 
2010-03-15 07:38 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 581 | »