| |

哇~
今個星期真係好多TEST呀=//="
好彩~
已成過去了~
下星期又有ENG F.TES同MATHS TEST喇=0=
曾SIR見到我地班嘅白版,
D功課都比唔落手……
睇下我地有幾(唔)得閒{笑`
聽日要做D功課喇~
唔係嘅話一次清,
仲死得人多呀~~
呵呵~
聽日同keroro去圖書館~
好似好奈冇同keroro講野咁~
可能呢排大家都比較忙-0-"
MISS同呀SIR 當我地係機械人…
一曰4小時唔洗訓-3-"
唉~
F.3喇~
不可以再像F.1那樣,
什麼都不理,什麼都不懂…
也許,
在之後的日子裹,
友情和學業永遠是NO.1 !!
愛情??下一世喇XD"
|
|