今日一放學說要練歌` SO, 番到home已經係7點喇` 唉~ IT個個又味做喎` 咁味問人攞Flash囉!! 點知個個咁嘅死人Fash, 煩到嘔呀>口< 頭先先禁左取消, 聽日先下載過` 奈到呀~~ 聽日等完都唔知用唔用得tim` 因為我部電腦好癈… 唉~ 總之一身都係煩煩煩呀~~~ IT個份功課都唔知點做好{汗` Help Me !!!!