係假期嘅最後一日, 我同呀妹同雨去左睇戲>X< 睇個個《神火之賊》!! 係2010年Hollywood巨製>X< 都幾好睇加>X< 如果套片長D就好喇~ 咁唔會有一種睇過唔夠喉嘅feeling` 入戲院個時呢` 見到呀彬個地-0- 佢地睇72家… 對套野冇物feeling, 下個月4號又去睇戲喇` 睇3D嘅~ 有妹妹好仲2嘅尊尼XD 加上又有3D睇喇XP 諗住睇晚場, 星期五睇` 比早上貴10蚊姐XP 睇得起`