放假差唔多一個星期喇… D功課都差唔多做完喇>X< 仲有兩樣, 就係中、英文嘅閱讀報告, 中文個個, 宜定睇緊本書-0-" 本人非常喜個本書>X< 一種說不出聲我feeling… 相信只要經歷某些事情, 一定會明白當中的含義… 呵呵!! 今日同左karoro出去, 買左YES!卡-0- 破產了{數$$… 之後又去左影貼紙相… 影左兩次… 第一次影得唔靚… 第二次先OK番>X< 好了!! 之後就番home喇` 就是這樣過了一整天咯=D