今日一早番學幫手>口<b 要start好D野!!! 哇哇!!! 今日有新貨到呀!! 燸米池大買>X< 唔洗2個鐘, 三大盒燸米池sale哂>口< 早知就入多D貨喇>X< 呵呵!!! 今日luncH食noodle>X< 好好味呀!!! 食完野就去左合唱團喇-0- 唱到喉嚨痛… 勁高音囉… 仲要得5個唱… 點夠聲呀!!! 唉~ 唱完仲要番攤位大叫sell野… 喉嚨好痛… 宜家仲痛緊呀T^T 不過, 都唔夠霖同呀權勁` 佢地叫到把聲沙哂>﹏< 辛苦哂喇霖同呀權!! 大家都辛苦哂喇~