聽日就係家長日喇… 好驚呀>﹏<" 好驚排名呀… 最日, FD們都討論排名… 不禁令我緊張起來… 因為FD們個個都考得好好… 得我退步左… 雖然呀媽講, 唔緊要喇,仲有下次ma… 但係… 好介懷… 可能聽日我會喊呢… 呵呵!!! 我其實唔似D人睇我, 好堅強咁款… 其實我都係一個普普通通嘅中學生… 我會唔開心,傷心加… 唔知點解, 家人、朋友、買鞋識嘅呀叔, 都將壓力加係我身上… 我真係好想大喊一場… 時間可以係個分鐘停止下來… 比我一個人, 靜靜的…安靜的… 思考一下,反省一下…