番學呀~~ 唔想>3<" 我相信係學生都唔想番加喇~ 唉~ 過多兩個星期, 就放假喇>X< 呵呵!! 好想快D到呀>//< 嗯~ 宜家番學都好好玩>X< 不過上某D堂就悶左D囉~ E.g:CHEM同數學都好悶=0=" 不過呀~~ 我宜家唔聽, 就追唔上加>X< 加上我上學期考得唔好, 所以宜家要比人地加倍努力先得>X< 唉~ 今個星期六家長日呀>//< 唔想面對… 雖然話就話唁緊要, 不過諗起都心酸…