哎呀哎呀!!! 今個listening, 唔識做好多呀T^T 不過, 諗我都應該合格… 因為後面個D我差唔多識做哂… 我應該唔會肥嘅… 呵呵!! 聽日考中史呀!!! 唔想背野=3= 仲要胄成3課野T0T 會死加>X< 我唔想英年早逝呀!!! 我一表人才,將來係社會動糧{人黎!!拉佢出去打… 唉~~ 總之一句講哂:死得… 今次連死神都要投降喇` 不過~ 到要努力到最後(火田火)