今日終於考完試喇>X< 不過一D宦唔開心… 因為我LS好似唔合格T^T 今次考試考得好差>口< 我諗我D主科應該死哂TT 因為中文味做哂… 英文冇把握… 數學冇做3頁… LS,MISS話有半班唔合格… 唉~ 人生就係咁… 冇事係如意>X< 我一定係係下學期追上>X< 唔係又比人串加喇>X< 頭先先比青蛙串完>X< 條氣唔順囉!!!.V. 聽日一定XXXXXX佢{恨 好喇~ 聽日去唱K~ 雖然好開心~ 但同唔到雨佢地去… 有D唔happy… 驚玩得唔high…