呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!~ 終於考試LS喇>X< 比我想像中容易!! 不過都係有一題(6)分冇做T口T 因為個時個腦唔知點解諗唔到野>3<" 咁就冇一左(6)分喇>X<!!! 最尾個部分有D唔識做` 因為差唔多全部係要背中國個D野囉` 我要係靠記憶黎寫D Ans =0=" 有D唔可靠的…… 有D驚唔合格tim XP 呵呵!! 都係順其自然喇~~ 聽日考試MATHS!! 大魔王黎喇.V. 呀~~~ 衝呀~~~ 今日要勁溫MATHS先得` 好喇` 咁就講呢到~88 PS::大家要努力呀>X<