Hppy New Year !` 雖然遲左一日講, 但有心唔怕遲呀ma{歐 吁~ 話咁快又放完假喇>X< 後日就要番學--考試喇>X< 真係唔想考呀T口T 呢幾日溫左5課, 英文溫左好似冇一樣T0T" 都唔知點溫先好… 話就話有溘過書… 不過呀!! 個Feeling好似咩都唔係咁` 好想快D考完呀>口< 咁就可以冇咁緊張喇XP 又可以玩多之GBA寵物小精靈喇>//< 真係好仲2玩>X< 呵呵!! 講到呢到喇` 大家要考試要努力喀` 我都要努力呀(火U火)