呵呵!! 今日第一個小息, 同C班個科學呀SIR傾計>X< 佢唔同其他呀SIR加>X< 呵呵!! 我地傾動漫嘅野呀>口<b 搵到一個呀SIR係同我地冇代溝=] 好開心呀!!! 得閒搵佢傾多D計先>//<b 可能可能係佢身上學到唔少野加XD 之後週會, 牧師搵左個勁勁勁似C君嘅嘉賓!! 真係好扈似加>X< 講野都似足>V< 可能佢識C君加{歐… 呵呵! 放學同Bad gag王一齊放, 一路講,一路行, oh~ 好快就要say 88喇` 呵呵! 同Bad gag王講野好開心加XD