好奈冇打blog喇= =" 呵呵~ 因為我最近好早就訓左喇~ 大約8:45到訓XP 好似早左D~ 最近D功課又多左喇~ 唉~ 臨去CAMP先咁多野做>3< 下星期二、三、四仲要DICTATION呀>X< 想死呀!!!! 不過又好期待bor~ 呵呵~ 第一次去遊學團呀>X< 心情好興奮呀!! 聽日想唔番呀~ 聽日又有Keroro小隊集會喇~ 每個小息一次XP 好開心加XP 搞到D人成日問我去左邊XD 呵呵~ 好喇~ 去訓lu{閃~