今日又睇番《我的最愛》喇~ 自從暑假開始, 我就睇過佢喇~ NOW睇番, 一樣有一種深刻的感受… 兩情相悅, 卻沒法在一起… 很痛苦吧~ 唉~ 人… 冇左愛情唔會死嘅~ 好喇~ 重新振作!!! 死神大人番黎喇` 我點會為左一個爛榭, 放棄成個森林!? Ans is :唔會呀.V. 好喇~ 用開心嘅心態, 迎接聽日的來臨吧{笑~