今日過得好平淡… 冇物大事發生, 今日到係默下書呀, TEST下呀~ 同平時一樣… 不過, 好想快D到15號>口< 去HKU呀!!! COSPLAY!!COSPLAY!!! 好想好想COS一次>X< 不過… 我COS出黎唔靚T^T 唯有指望呀妹喇>X< 29號去攞衫, 同唔到佢地去呀!! 我地班要去廣州>口<b 又唔想到23~27號, SING CON呀!!! 有D淆地XP