一早就比呀爸嘈醒… 因為唔識整個高清=0=" 等我死神大人出手喇!!! 哈哈~ 整好lu~ 好喇~ 睇下J2先XD 一早冇野睇XP 呵呵~ 琴日BUY左YUI CD呀!! 雖然唔係我嘅~ 不過我出左$$先` 呀妹遲D比番$70我{奸笑中… 琴日買左好多野呀~ 用左$1000左右喇>3< 之後今日又有一本書進帳喇XP 呵呵~ 唔洗我比$$加XD 仲有仲有~ ……………{水蛇春咁長