好黑呀!!! 唔見左個FILE!!! 個FILE好貴加>X< 成$12-15加!!! 琴日係禮堂RE完, 唔記得攞番= = 今日我番去睇下, 點知冇左喇T^T 用左一兩次炸.V. 我一定要知邊個粉粉攞左.V. 或者邊個咁好心比左MISS!!!! 星期一呀!! 快D黎喇!!! 仲有!!! 琴日去WC個時, 係鏡到見到壁虎呀~~~~ 成世女最最最最驚就係青蛙同壁虎!!! 好彩!! 呀爸番左黎, 將條壁虎KO了~~ 對WC有恐懼>X<