呵呵~ 今日都幾開心呀XD 第一個小息同C班科學呀SIR吹水~ 呵呵~ 好好吹呀!! 同呀SIR冇代溝XP 之後, 就放學LU~ 放學去M記XP 買1送1喔!!! 食到想嘔… 下次唔再食喇>﹏< 食到怕怕喇~ 跟住同呀彬佢地吹左幾下水咁~ 吹完說走喇XP 呵呵~ 之後就去左金星攞漫畫>X< 又多一本漫畫進帳喇~ 好喇~ 講到呢到~ 88