| |
今日唔知做咩,
成日係到笑笑XD
最最搞笑嘅就係,
欣唔知咩係格林童話and安途生童話XD
仲話《白雪公主》係格林童話XD
小朋友都知《白雪公主》係迪士尼XD
欣竟然話係格林童話XD"
個時笑到眼淚都出埋黎!!!
真係好得搞笑XD
跟住中文堂分姐~
又係笑笑笑笑…
呵呵~
今日好多笑野呀>X<
放學LU~
去左商務睇書~
睇到一個係格林童話嘅18禁版!!
原來格林兄弟出完格林童話後,
唔知做咩要再作呢D咁X嘅Story~
有D不寒而慄!!
估唔到…{反胃…
之後同雨and欣去M記食野XP
食飽飽lu~
之後就去左金星睇漫畫~
NEXT~
Go back at home~
|
|