COSPLAY呀~ 我諗我地應該搵D大團, 因為我地都係新仔{汗 跟D大團比較好呀>口< 相機方面又唔洗煩!!!! 唉~ 上網睇下有冇大團, 之後再睇下我呀妹佢想點… 我此終都係新仔>3< 講番學校D野~ 我地全班都好期待下個月嘅遊學團>X< 呵呵~ 好想快D到下個月呀!!! 唔知間酒店點加呢? 呵呵~ 到時我一定會影好多好多相加!!!! 心情興奮!!!!~