| |
今日又冇番學喇~
琴日個個醫生問我放幾多日假,
總之話放埋今日喇=3=
真係唔低>X<
唉~
食左個D藥,
好似冇咩效咁`
一樣係咳…
10點幾個時,
係窗口睇到你地要上PE堂,
12分鐘跑,
我都好想跑呀>X<
唔想補跑呀!!!
仲有今日,
係home睇《地獄少女》,
好好睇呀!!
之前冇物點睇過=3=
不過,
難得今日得閒,
就睇左喇~
嗯~
我都係比較想知學校有冇功課姐>3<
邊個有番學,
可唔可以講比我知呀!!!!
最後,
唔知你地有冇聽過一個組合叫:J-Twins,
呢個組合係新嘅,
係由一個Japanese girl加HK girl,
我比較仲2JPG,
因為佢歌唱比HKG好聽XP
|
|