今日呀妹要去黃埔喇>X< 好擔心佢呀>﹏< 佢人生路不熟, 有咩事都唔講比人知!!! 好驚佢會唔慣呀!! 佢走個時我真真真真係好好好好擔心佢加T^T 可能係做家姐嘅一份內疚喇… 好喇~ 講番今日, 有4堂中史… 睇赤壁II呀!!! 好好睇呀!!! 睇左4堂都味睇完=0= 唔知下堂仲有冇得睇呢?? 呵呵~ 今日總算過得開心喇=] 不過個心總係忐忑不安… 好喇~ 期待明天好運XD PS:呵呵~今日有小方D卡呀>X< 有好多好多timXD