今日係一年難得一次嘅8號風球>口< 呵呵~ 今日唔洗番學呀>X< 又唔洗上PE堂!!! 好野` 嗯~ 今日一朝早就起左身, 睇下洗唔洗番學! 一開電視就… 立即開電腦XD 唔洗番學!! 就係因為今日唔洗番學, 我就去左YES個論壇, 睇拍賣!! 哇~ 今日我SELL左衛蘭D卡出去, 又買左小方D卡>X< 呵呵~ 好開心呀!! 頭先本來想影D YES卡擺上網買, 點知呀妹話比我玩電腦=0= 算喇` 遲D先影喇{汗` 聽日就要番學喇~ 有D唔想番tim =.=
頭先睇到加>X< 要多謝鴨咀火龍>口<b 《小方廣州簽名創紀錄》 (星島)2009年9月15日 星期二 18:08
方力申 日前到廣州舉行簽名會,創下一小時簽五百個名的紀錄﹗千多名歌迷由上午等到下午,當小方甫下車,歌迷便不停呼喊︰「我地最愛方力申!」深受感動的小方,一口氣簽了逾五個名,更為了安慰沒有拿到簽名籌的千名歌迷,小方冒險走入歌迷中與她們握手,再次引起哄動!