| |
哇~
「巨爵」走左喇~
左要過番平常嘅日子喇~
今日係LS堂,
MISS話睇「呀唔知邊個個同學」個blog,
哇!!!
「呀唔知邊個同學」and「呀邊個」D玉照呀>//<
全場哄動>口<
不過,
哄動完後要上堂喇^^
話咁快就放學喇~
我、欣同鴨咀火龍去左商場行下…
行呀行呀…
冇野好睇= =
番home~
番home個時見到一個唔想見到嘅人…
真係唔想再見到佢,
決定放棄就放棄吧~
佢見到我都唔望我一眼喇~
我點解又要咁著緊望佢呢??
我唔似呀彬佢地,
咁偉大!!
我唔會將我所有嘅時間,
放係佢身上!!
一個沒有回報又沒有回答的人身上~
已經受夠喇!!!
講到呢到~
去做功課>//<
|
|