| |
唉~
今日朝早,
我見到佢呀>X<
我好開心加>//<
不過呀!!
雨係隔離勁大聲講:「係味佢呀!?」
=0="
正常人係呢個情況,
都會話:「咩呀!!望咩呀?邊到有野望…」{之類
好開心可以見到佢`
不過,
佢又係被開我嘅眼神…
我都唔知用咩字黎形容我…
算喇`遲早有一日我會放下佢…遲早…
好喇`
唔講呢D野`
今日放左學,
2:30要番長笛呀-0-
好奈冇見個個呀SIR喇>X<
唉`
不過,
吹長笛方面生梳左-3-
要努力追上>口<
仲有呀>X<
呀SIR話有個演奏會,
不過要買"飛飛",
學生半價:$70,
好想去呀>X<
邊個得閒又有$$嘅,
就ADD我喇`
|
|