洗完個頭出黎特別爽>口<b 唉~ 今日同平時一樣, 食、玩、睇… 冇喇-3- 不過, 我今日趕起左篇稿>X< 係留言板入面嘅Story, 作到第四章加喇~ 不過, 唔知點作落去… 算喇~ 遲D就有靈感=3= 係喇` 不如下個星期五去唱K >口<b 好奈冇去唱K喇` 一定要係開學前唱番一次>X< 唱完K就灼影貼紙相!! 呵呵~ 玩足成日呀XD"