Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
✣『sherry4062』
✣『占』
Wallie Ng (povpov)
✣『傻貓』
✣『小櫻』
✣『小珊』
✣『無聊寶』
✣『呀彬』
☆神×手★ (Reborn1234)
N/A (darlinglinG)
✣『妍』
Cheuk Ho (ho390113)
✣『泳』
大壞蛋;) (big_bad_egg)
✣『Carrie』
✣『姜姜』
✣『keyan』
✣『呀傻』
小瞳 (fionax)
✣『黑貓』

回鄉之旅
 

我番黎喇`
咳咳…{病左=0="
好喇`
係大陸咁多日,
去左好地方!!
仲有公主式feeling>//<
咩係公主式feeling!?
味就係:出入有私家車接送,
有人為自己打點一切,
everynight有冷氣>口<!!
好喇`講番DAY 1
我地6點幾就出左去喇`
之後8:20上車出發,
2:30左右到左我鄉下>口<!!
5個幾鐘頭車程=3="
坐到個pet pet好痛…
到左車站,
舅父"炸"車車過黎接我地!!!
番到細叔home,
坐左陣`細姑爺又車我地去二叔個到食飯>X<
哇!!冇見好奈嘅大、二哥、大、二姐(?)…(全部到係堂哥、姐)
9點左右,食完飯!!
大姑爺又叫我地出去食"肖"夜=3=!!
好飽呀!!!
DAY 2
冇出去,留左係home!!
細表弟黎左玩電腦>X<
之後堂哥又入左黎一齊玩=3="
二個kai子加呀妹,係到玩撞車{汗
DAT 3
今日要去呀媽鄉下>X<
呵呵`
坐私家車去>//<
去完一個地方,
又去另一個地方>3<
落雨…
有一段路要行=0="
哇!!!D泥整都到我對All StarT^T
去到個到,
門口好多"農"雞=3="
D pigs周街走{汗
食完飯就番去喇`
之後呀媽講番比我知,
D雞係佢buy=0="
buy左32隻,用左千幾$${眼鏡滑落
一個人一隻=0="
DAY 4
今日去左醫院睇莎姐(堂姐)的BB>X<
卡哇兒>口<
不過,
有影相T口T
仲有,醫院好污衊=3="
DAY 5
一朝早就出左去飲茶>口<
食得好飽`
lunch去左外公到食,
見到好多呀媽嘅親戚!!!
個個到問我叩咩名=3={當時已經喉嚨痛…
食完飯,上左去睇電視…
見到小方呀>//<
喔!原來係機器俠嘅首影禮!!!
小方唱個首歌好好聽呀!!
差唔多走嘅時候,
有好多人比"利士"好>口<
遲D去換番HK$ !!
DAY 6
番黎lu`
SO,冇野好講`

PS:餐餐食雞,食到怕怕喇!!

 
2009-08-16 06:27 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | ... | 581 | »