Information
暱稱: 死﹏神
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

New Entry
*~第一場手球比賽~*
*~背叛可以原諒嗎?!
2011-05-28
2011-05-26
呼~人生最悲的事是:

Calendar
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Friends
Wallie Ng (povpov)
✣『妹子』
✣『小珊』
✣『Rainbow』
☆神×手★ (Reborn1234)
✣『姜姜』
✣『賢』
✣『傻貓』
✣『占』
Dennis.魚 (EMDennis)
✣『霖』
✣『蝦餃』
✣『浩仔』
✣『素M』
✣『燈神』
✣『maka』
✣『曉婷』
✣『小魂』
L0k (carlolok)
✣『肥卓』

十年前的今天`
 

今日呀`
終於睇完《愛麗絲學園》!!
等緊19本出呀>口<!!
日本出左喇`
不過,
香港就…
11點,
同呀媽、呀妹出荃灣!!!
呀媽話同舅母飲茶>X<!!
講起荃灣,
上次去都係1年前喇~
不過,
今次去特別有感觸
因為今次我地去左荃灣公園!!
10年前~
呀爺帶過我同呀妹黎`
點解我會記得!?
因為個到D建築物同設計好特別!!!
好似入左夢裹面咁>//<
可惜,我冇影相T^T
行去茶樓個時,
我經過荃灣新天地,
係小方拍《我的最愛》個到呀>口<
之後去個間茶樓都係拍《我的最愛》個到黎加!!!
好喇`荃灣站講到呢到!
去完荃灣我地就去左屯門!!
幫呀妹訂校服=0="
出左西鐵站,
落雨,冇帶傘,淋雨=田="
簡單講述…
呀妹今年要著開叉個隻@^@
打到呢到`
我聽日要番大陸喇`
17號先番`一個星期`
我會影多D杷比大家睇加喇`
仲有,
係大陸,可能打唔到blog,
因為唔識大陸D打字方法{汗
SO,我會失蹤一個星期!!
唔好掛住我呀!!!
我聽日(8:00出發)都唔會上MSN加喇`
好喇`
我係到講聲88喇{飛吻

PS:icon係阿棗>//<
好cool呀!!

 
2009-08-10 05:51 PM- [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | ... | 581 | »