| |
今日呀`
終於睇完《愛麗絲學園》!!
等緊19本出呀>口<!!
日本出左喇`
不過,
香港就…
11點,
同呀媽、呀妹出荃灣!!!
呀媽話同舅母飲茶>X<!!
講起荃灣,
上次去都係1年前喇~
不過,
今次去特別有感觸
因為今次我地去左荃灣公園!!
10年前~
呀爺帶過我同呀妹黎`
點解我會記得!?
因為個到D建築物同設計好特別!!!
好似入左夢裹面咁>//<
可惜,我冇影相T^T
行去茶樓個時,
我經過荃灣新天地,
係小方拍《我的最愛》個到呀>口<
之後去個間茶樓都係拍《我的最愛》個到黎加!!!
好喇`荃灣站講到呢到!
去完荃灣我地就去左屯門!!
幫呀妹訂校服=0="
出左西鐵站,
落雨,冇帶傘,淋雨=田="
簡單講述…
呀妹今年要著開叉個隻@^@
打到呢到`
我聽日要番大陸喇`
17號先番`一個星期`
我會影多D杷比大家睇加喇`
仲有,
係大陸,可能打唔到blog,
因為唔識大陸D打字方法{汗
SO,我會失蹤一個星期!!
唔好掛住我呀!!!
我聽日(8:00出發)都唔會上MSN加喇`
好喇`
我係到講聲88喇{飛吻
PS:icon係阿棗>//<
好cool呀!!
|
|