今日同琴日一樣, 睇動漫>口<" 睇左衝鋒21同Basqaush 飛籃扣殺!! 衝鋒21一樣咁好笑XD 睇上忍tim>口< Basqaush就有D感人T口T 女主角不遲而別, 不過,到最後也趕到機場! 用Basketball撞D鐵,發出聲音, 演奏女主角嘅主打歌T口T 睇到呢到@^@ 仲追緊!!! 聽日有新一集>X< 呀!!! 仲有兩日! 就去動漫節喇>X<
PS: TO:去動漫節嘅人 8月1日,5:15AM,天富OK門口等! 遲者不侯`請勿遲到` 2009/7/27 BY:DEATH